Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aby se to vzdělání, jak popisujete dostalo všem, tak budete muset všechny obory po ZŠ udělat jako maturitutní. Protože nemá cenu rozšiřovat další vzdělání na učiliště, protože pak by bylo náročnější než 4 letý obor a nikdo by na ty 3 leté nechodil.

0 0
možnosti
Foto

Zatím u nás existují na té naší "velké společné lodi" veslaři a cestující, co se jen pohodlně a bezpracně a bez placení vezou. A budou se bezstarostně vozit pouze tak dlouho, dokud se všichni veslaři pořádně nenaštvou a ty cestující, co nebudou chtít aspoň občas veslovat také - hodí přes palubu žralokům...!;-O

0 0
možnosti

Od roku 1989 zde nestal boom rozvoje alternativních škol, vysokých škol, univerzit, soukromých škol, je možné vzdělávat se v zahraničí. Kde je tento potenciál vlastně po 30 letech a jaký má dopad. Jaký má dopad idea masivní podpory mladých generací kde vše vlastně mají zadarmo a mají skvělé možnosti ... Co zde tím vzniklo ? multikulturalismus, genderismus, autocenzura, Arabské Jaro, migrační vlna, rovnostářský neosociální kolektivismus, jež vytváří neschopnost mladých začlenit se do společnosti a jejich funkcí. To co Evropě a ČR chybí jsou tzv. mentoři osobnosti Architekti, jako byl třeba Kholl, Mitterand, Masaryk, Baťa ... Taková osobnost se nerodí z dostatku, to zleniví ale z životních krizí. Tedy to co zde chybí je vlastně výuka vlastním životem, umět zvládat životní výzvy, krize, bankroty, to vytváří úplnou osobnost, nikoliv jen vzdělání. Stát a EU by měla ustoupit na pozadí a více odpovědnosti nechat na lidech a lidské solidaritě ...

2 0
možnosti
Foto

Pane Bohme, doplnil bych vaší alegorií o vrtání děr do dna lodi o pár vylepšení. Tak si představte, že se osazenstvo začne dohadovat, co v této chvíli bude lepší udělat. Zda zaplátat díru nebo pumpovat vodu, či zastavit diverzanty v působení dalších škod? Nehledě k tomu, že tu naši loď velice úspěšně torpéduje jeden velice umanutý maniak.

No a Vy zatím dumáte o tom, jaké mají pasažéři lodi dosažené vzdělání.

Váš idealismus je krásný, teď ho je potřeba podpořit zkušeností.

To vzdělávání musíme dohnat průběžně. V EU ty podmínky budou daleko lepší než mimo tuto organizaci

6 0
možnosti
Foto

Pane Bohm, doplnil bych vaší alegorií o vrtání děr do dna lodi o pár vylepšení. Tak si představte, že se osazenstvo začne dohadovat, co v této chvíli bude lepší udělat. Zda zaplátat díru nebo pumpovat vodu, či zastavit diverzanty v působení dalších škod? Nehledě k tomu, že tu naši loď velice úspěšně torpéduje jeden velice umanutý maniak.

No a Vy zatím dumáte o tom, jaké mají pasažéři lodi dosažené vzdělání.

Váš idealismus je krásný, teď ho je potřeba podpořit zkušeností.

To vzdělávání musíme dohnat průběžně. V EU ty podmínky budou daleko lepší než mimo tuto organizaci.

1 0
možnosti

Akcent na vzdělávání jistě ano, problémy se svádí na školskou soustavu, učitelé fuj, politiku, ale zapomínáte na jiné faktory. Evropanům a jejím 1-2 dětičkám se většinou daří dobře takže základní motiv něco dokázat, vyšvihnout se, ten je slabší. Ono vystudovat politologii, sociologii, novinařinu apod. je snazší než technické obory, které zajišťují inovace. Samozřejmě schopnost studovat techniku na vyšší úrovni má jen omezené procento dětí které skokově nezvýšíte, nebo na úkor kvality.

1 0
možnosti

Ano. Ale na tom by měla pracovat média a politici. Školní vzdělání je na to příliš pomalé, než se dostaví efekt bude pozdě.

0 0
možnosti
Foto

Měli by na tom pracovat všichni, jenž si uvědomují, že se musíme změnit. Ke změně dojde, je ale otázkou jak. Pokud to nezvládneme výukou, získáme to zkušeností a ta zkušenost jak víme z historie je vždy formou utrpení = války. Obě světové války začali v Evropě, proto je třeba vzdělání a vysvětlování lidem důležitosti spojení, abychom nebyli svědky a účastníci vzniku další války z Evropy...

0 0
možnosti

O96t77a 90K67i73n12c

27. 1. 2019 1:05

Jak tedy vysvětlíte, že příznivcem tzv. Czechexitu jsou především lidé s nízkým vzděláním?

2 0
možnosti
Foto

To je velmi dobrá otázka, děkuji. Píšu o úplně novém vzdělání které nás zatím nikdo neučil. Vzdělání jenž vychází s podstaty přírody samotné. Ať chceme nebo ne příroda nás tlačí ke spojení mezi sebou. Tak jak jsou spojeny buňky v těle, tak jak harmonicky je propojena do jednoho celku příroda sama. Tak se musíme propojit i my lidé.

Proto musí příjít vzdělání jenž to lidem vysvětlí a naučí. Pak vzájemná pomoc a život ve prospěch společnosti se stane základem našeho života a nikdo nebude chtít jednat jinak. Každý pochopí důležitost propojení a vzájemné starostlivosti o druhé.

0 0
možnosti
Foto

jenže spoustě institucí naopak vyhovuje udržovat masy v nevědomosti-jen tak jsou snadno manipulovatelné.takže vaše krásná utopie asi utopií zůstane, ikdyž je sympatickáR^

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu v tom, že udržovat někoho v nevědomosti může přinést "dočasnou výhodu". Nic méně to je jen omezení vnímání v čase, ve výsledku ten kdo způsobil druhému utrpení, ublížil i sám sobě a ostatním.

Dá se to vysvětlit na příkladě s lodí. Všichni lidé jsme na jedné lodi = náš společný život zemi. Představte si, že někdo na lodi začne dělat díru do podlahy ne tam kde sedí on sám, ale někomu druhému. Jaký to má výsledek? Do lodi nateče voda a všichni půjdou ke dnu i ten kdo díru způsobil. Takže tak to je. Neznalost = získávání výhody nad druhými = vrtání díry do společné lodi.

0 0
možnosti

Myslíte to evidentně dobře, ale nezlobte se, připadá mně to jako to Leninovo: socialismus + elektrifikace = komunismus

8 0
možnosti
Foto

;-DLenin to určitě myslel dobře, stejně jako Ježíš, to jen chamtivost sobeckost a hloupost lidí dokáže zničit každou třeba i dobrou myšlenku;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS