Děkujeme za pochopení.
J38a11k80u53b 29K43n47e28c65h55t58o51v17s32k29ý
Aby se to vzdělání, jak popisujete dostalo všem, tak budete muset všechny obory po ZŠ udělat jako maturitutní. Protože nemá cenu rozšiřovat další vzdělání na učiliště, protože pak by bylo náročnější než 4 letý obor a nikdo by na ty 3 leté nechodil.
P32e84t52r 35Š39i34n92d43e87l93á91ř
Zatím u nás existují na té naší "velké společné lodi" veslaři a cestující, co se jen pohodlně a bezpracně a bez placení vezou. A budou se bezstarostně vozit pouze tak dlouho, dokud se všichni veslaři pořádně nenaštvou a ty cestující, co nebudou chtít aspoň občas veslovat také - hodí přes palubu žralokům...!
M96o39j34m94í90r 21R43o20d24e63n
Od roku 1989 zde nestal boom rozvoje alternativních škol, vysokých škol, univerzit, soukromých škol, je možné vzdělávat se v zahraničí. Kde je tento potenciál vlastně po 30 letech a jaký má dopad. Jaký má dopad idea masivní podpory mladých generací kde vše vlastně mají zadarmo a mají skvělé možnosti ... Co zde tím vzniklo ? multikulturalismus, genderismus, autocenzura, Arabské Jaro, migrační vlna, rovnostářský neosociální kolektivismus, jež vytváří neschopnost mladých začlenit se do společnosti a jejich funkcí. To co Evropě a ČR chybí jsou tzv. mentoři osobnosti Architekti, jako byl třeba Kholl, Mitterand, Masaryk, Baťa ... Taková osobnost se nerodí z dostatku, to zleniví ale z životních krizí. Tedy to co zde chybí je vlastně výuka vlastním životem, umět zvládat životní výzvy, krize, bankroty, to vytváří úplnou osobnost, nikoliv jen vzdělání. Stát a EU by měla ustoupit na pozadí a více odpovědnosti nechat na lidech a lidské solidaritě ...
R56a38d56o35v23a40n 48P94a31j51o92n91k
Pane Bohme, doplnil bych vaší alegorií o vrtání děr do dna lodi o pár vylepšení. Tak si představte, že se osazenstvo začne dohadovat, co v této chvíli bude lepší udělat. Zda zaplátat díru nebo pumpovat vodu, či zastavit diverzanty v působení dalších škod? Nehledě k tomu, že tu naši loď velice úspěšně torpéduje jeden velice umanutý maniak.
No a Vy zatím dumáte o tom, jaké mají pasažéři lodi dosažené vzdělání.
Váš idealismus je krásný, teď ho je potřeba podpořit zkušeností.
To vzdělávání musíme dohnat průběžně. V EU ty podmínky budou daleko lepší než mimo tuto organizaci
R30a76d44o66v91a58n 36P54a66j78o47n87k
Pane Bohm, doplnil bych vaší alegorií o vrtání děr do dna lodi o pár vylepšení. Tak si představte, že se osazenstvo začne dohadovat, co v této chvíli bude lepší udělat. Zda zaplátat díru nebo pumpovat vodu, či zastavit diverzanty v působení dalších škod? Nehledě k tomu, že tu naši loď velice úspěšně torpéduje jeden velice umanutý maniak.
No a Vy zatím dumáte o tom, jaké mají pasažéři lodi dosažené vzdělání.
Váš idealismus je krásný, teď ho je potřeba podpořit zkušeností.
To vzdělávání musíme dohnat průběžně. V EU ty podmínky budou daleko lepší než mimo tuto organizaci.
P60a21v81e37l 38K21u51c41h20t74a
Akcent na vzdělávání jistě ano, problémy se svádí na školskou soustavu, učitelé fuj, politiku, ale zapomínáte na jiné faktory. Evropanům a jejím 1-2 dětičkám se většinou daří dobře takže základní motiv něco dokázat, vyšvihnout se, ten je slabší. Ono vystudovat politologii, sociologii, novinařinu apod. je snazší než technické obory, které zajišťují inovace. Samozřejmě schopnost studovat techniku na vyšší úrovni má jen omezené procento dětí které skokově nezvýšíte, nebo na úkor kvality.
P77e63t86r 62L79a60n49g84e27r
Ano. Ale na tom by měla pracovat média a politici. Školní vzdělání je na to příliš pomalé, než se dostaví efekt bude pozdě.
B75o72h14m 19V57l59a34d28i83m82i68r
Měli by na tom pracovat všichni, jenž si uvědomují, že se musíme změnit. Ke změně dojde, je ale otázkou jak. Pokud to nezvládneme výukou, získáme to zkušeností a ta zkušenost jak víme z historie je vždy formou utrpení = války. Obě světové války začali v Evropě, proto je třeba vzdělání a vysvětlování lidem důležitosti spojení, abychom nebyli svědky a účastníci vzniku další války z Evropy...
O96t77a 90K67i73n12c
Jak tedy vysvětlíte, že příznivcem tzv. Czechexitu jsou především lidé s nízkým vzděláním?
B21o65h20m 98V60l80a54d97i79m78i38r
To je velmi dobrá otázka, děkuji. Píšu o úplně novém vzdělání které nás zatím nikdo neučil. Vzdělání jenž vychází s podstaty přírody samotné. Ať chceme nebo ne příroda nás tlačí ke spojení mezi sebou. Tak jak jsou spojeny buňky v těle, tak jak harmonicky je propojena do jednoho celku příroda sama. Tak se musíme propojit i my lidé.
Proto musí příjít vzdělání jenž to lidem vysvětlí a naučí. Pak vzájemná pomoc a život ve prospěch společnosti se stane základem našeho života a nikdo nebude chtít jednat jinak. Každý pochopí důležitost propojení a vzájemné starostlivosti o druhé.
L78i74b15u81š60e 70P25a55l11k34o76v14á
jenže spoustě institucí naopak vyhovuje udržovat masy v nevědomosti-jen tak jsou snadno manipulovatelné.takže vaše krásná utopie asi utopií zůstane, ikdyž je sympatická
B91o66h58m 50V77l98a72d28i88m77i12r
Máte pravdu v tom, že udržovat někoho v nevědomosti může přinést "dočasnou výhodu". Nic méně to je jen omezení vnímání v čase, ve výsledku ten kdo způsobil druhému utrpení, ublížil i sám sobě a ostatním.
Dá se to vysvětlit na příkladě s lodí. Všichni lidé jsme na jedné lodi = náš společný život zemi. Představte si, že někdo na lodi začne dělat díru do podlahy ne tam kde sedí on sám, ale někomu druhému. Jaký to má výsledek? Do lodi nateče voda a všichni půjdou ke dnu i ten kdo díru způsobil. Takže tak to je. Neznalost = získávání výhody nad druhými = vrtání díry do společné lodi.
L37u28b17o75š 22C33h64l58u78m54s89k15ý
Myslíte to evidentně dobře, ale nezlobte se, připadá mně to jako to Leninovo: socialismus + elektrifikace = komunismus
L17i63b25u27š29e 52P27a10l33k43o61v27á
Lenin to určitě myslel dobře, stejně jako Ježíš, to jen chamtivost sobeckost a hloupost lidí dokáže zničit každou třeba i dobrou myšlenku
Žebříčky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Blog Info
Blogy projdou zásadní změnou, podívejte se jakou
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Martin Mařák
PRO na Malém rynku
- Ondřej Šebesta
Základní pilíře populismu a generál na Hradě
- Jan Pražák
Mají mít staří lidé přednost?
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Markéta Šichtařová
Návod na opravu naší ekonomiky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Petr Hannig
Nejistota ve všem
- Vladimír T. Gottwald
Úsměvy a úšklebky CXXXII. (o jilmové aleji a vytížné Sněmovně)
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Josef Nožička
Jak uliční výbor iFčil zapíjel Karlův mimořádný úspěch